Redovne aktivnosti u vrtiću su brojne:

školica sporta – podstiče pravilan rast i razvoj, pravilno držanje, ravnotežu, motorku, timski duh, disciplinu.

Logopedske radionice – Kroz logopedske radionice kod dece u vrtićkim grupama, saznajemo nove pojmove, prostornu orijentaciju, godišnja doba, klasifikaciju: voća i povrća, odeće i obuće, učimo predloge i orijentaciju u prostoru. Ono što je najvažnije, učimo šta je lepo komuniciranje i obraćanje prema drugima i povećavamo fond reči. Kroz brojne grafomotoričke vežbe se pripremamo za pisanje. To nam sve pomaže da se bolje i lakše pripremimo za školu i školske veštine.

dramske radonice –čitanje, slušanje i pričanje bajki, gluma, scenki pokret, dikcija, recitovanje – podstiču maštu, kreativnost, koncentraciju, izražavanje emocja, govorni aparat;

kreativne radonice –slikanje, crtanje, bojenje, vajanje, seckanje, lepljenje – podstiču kreativnost, maštovitost, finu motorku;

sportski-vrtic-zdravo-dete-pozarevac-program-500

muzika i ples  – slušanje muzike, sviranje, pevane, ples – podstiče sluh, ritam, koncentraciju, motorku, maštu;

I još mnogo drugih stvari kao što je kulinarstvo, baštovanstvo, ekologija…

Dramske radionice prate mesečnu obrazovnu temu vrtića i čine sastavni deo vaspitno-obrazovnog procesa.

Naš program se odvija u dva smera koja se međusobno prožimaju: društveno vaspitanje i razvoj individualnih karakteristika.

Pod društvenim vaspitanjem podrazumevamo:

– razvoj odnosa poštovanja prema domaćoj kulturi i običajima,

– upoznavanje deteta sa kulturom i običajima drugih naroda,

– izgrađivanje odnosa sa osobama s kojima je dete u interakciji,

– usvajanje osnova pristojnog ponašanja,

– usvajanje pravila igara,

– razvoj higijenskih navika,

– razvijanje odnosa i ljubavi prema prirodi,

– razvoj ekološke svesti.

Dete dolaskom na svet dobija u nasleđe sve ono što je čovečanstvo kroz istoriju stvorilo i ima zadak da sve što je dobro očuva, a prema lošem da razvije kritički odnos. Svaki uzrast deteta ima specifične karakteristike, a naš program je tako koncipiran da postoji jasan sled aktivnosti koje naposletku vode do ovladavanja sposobnostima koje su mu neophodne za polazak u školu, kreativnost, ali i za samostalnost i kritičko mišljenje.

Pod individualnim karakteristikama mislimo na razvoj:

– krupne motorike,

– fine motorike,

– prostorne orijentacije,

– govora i lepote izražavanja,

– logičko-matematičke inteligencije,

– muzičke inteligencije,

– slikovne mašte i ekspresije,

– opšte kreativnosti.