Redovne aktivnosti u vrtiću su brojne:
školica sporta – podstiče pravilan rast i razvoj, pravilno držanje, ravnotežu, motorku, timski duh, disciplinu.
Logopedske radionice – Kroz logopedske radionice kod dece u vrtićkim grupama, saznajemo nove pojmove, prostornu orijentaciju, godišnja doba, klasifikaciju: voća i povrća, odeće i obuće, učimo predloge i orijentaciju u prostoru. Ono što je najvažnije, učimo šta je lepo komuniciranje i obraćanje prema drugima i povećavamo fond reči. Kroz brojne grafomotoričke vežbe se pripremamo za pisanje. To nam sve pomaže da se bolje i lakše pripremimo za školu i školske veštine.
dramske radonice –čitanje, slušanje i pričanje bajki, gluma, scenki pokret, dikcija, recitovanje – podstiču maštu, kreativnost, koncentraciju, izražavanje emocja, govorni aparat;
kreativne radonice –slikanje, crtanje, bojenje, vajanje, seckanje, lepljenje – podstiču kreativnost, maštovitost, finu motorku;
muzika i ples – slušanje muzike, sviranje, pevane, ples – podstiče sluh, ritam, koncentraciju, motorku, maštu;
I još mnogo drugih stvari kao što je kulinarstvo, baštovanstvo, ekologija…
Dramske radionice prate mesečnu obrazovnu temu vrtića i čine sastavni deo vaspitno-obrazovnog procesa.
Naš program se odvija u dva smera koja se međusobno prožimaju: društveno vaspitanje i razvoj individualnih karakteristika.
Pod društvenim vaspitanjem podrazumevamo:
– razvoj odnosa poštovanja prema domaćoj kulturi i običajima,
– upoznavanje deteta sa kulturom i običajima drugih naroda,
– izgrađivanje odnosa sa osobama s kojima je dete u interakciji,
– usvajanje osnova pristojnog ponašanja,
– usvajanje pravila igara,
– razvoj higijenskih navika,
– razvijanje odnosa i ljubavi prema prirodi,
– razvoj ekološke svesti.
Dete dolaskom na svet dobija u nasleđe sve ono što je čovečanstvo kroz istoriju stvorilo i ima zadak da sve što je dobro očuva, a prema lošem da razvije kritički odnos. Svaki uzrast deteta ima specifične karakteristike, a naš program je tako koncipiran da postoji jasan sled aktivnosti koje naposletku vode do ovladavanja sposobnostima koje su mu neophodne za polazak u školu, kreativnost, ali i za samostalnost i kritičko mišljenje.
Pod individualnim karakteristikama mislimo na razvoj:
– krupne motorike,
– fine motorike,
– prostorne orijentacije,
– govora i lepote izražavanja,
– logičko-matematičke inteligencije,
– muzičke inteligencije,
– slikovne mašte i ekspresije,
– opšte kreativnosti.